خلاصه-ی-کتاب-مبانی-مدیریت-بازرگانی-زین-العابدین-رحمانی--بخش-دوم
خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی - بخش دوم
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 64
حجم فایل: 1199 کیلوبایت

 

خلاصه ی کتاب مبانی مدیریت بازرگانی (فصول 7 الی 12 ) تالیف دکتر زین العابدین رحمانی از انتشارات پیام نور در قالب فایل pdf و در حجم 64 صفحه ، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی با کد رشته 1235003

محتویات محصول :

نکات مهم و کلیدی فصول 7 الی 12 در قالب فایل pdf  ور در حجم 64 صفحه

فصل 7 : مدیریت برنامه ریزی استراتژیک

فصل هشتم : سازماندهی

فصل نهم  : رهبری

فصل دهم :  ارتباطات

فصل یازدهم  : انگیزش

فصل دوازدهم :  ارزیابی و نظارت

توجه :

منبع از نیمسال اول 96-95 به بعد تغییر کرده است .

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : فایل ,مدیریت ,بازرگانی ,کتاب ,رحمانی ,العابدین ,مدیریت بازرگانی ,العابدین رحمانی ,کتاب مبانی ,مبانی مدیریت ,قالب فایل ,مبانی مدیریت بازرگانی ,کتاب مبانی مدیریت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Red Velvet World نمونه سوالات امتحانی طراح و توسعه دهنده سیستم های مدیریت محتوا با وردپرس۳ فروش تجهیزات غیر مخرب شاد زندگی کن ….. كلاس علوم تجربى (درسى و غير درسى) سیستم های هوشمند تندرستي Jim درهم پسرونه